Καλωσήλθατε στο Angels World

Ένας κόσμος κατασκευασμένος απο 3 Αγγέλους

Follow us

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΠΝΟΥ (WORLD SLEEP DAY)

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΥΠΝΟΥ (WORLD SLEEP DAY)

Η Παγκόσμια Ημέρα Ύπνου, η οποία φέτος είναι στις 13/03/2020, καθιερώθηκε το 2007 από την Παγκόσμια Εταιρεία Ύπνου (World Sleep Society) κάθε τρίτη Παρασκευή του Μαρτίου, με σκοπό την ενημέρωση και υπενθύμιση της σημασίας και της αναγκαιότητας του καλού ύπνου (σε ποιότητα και ποσότητα).

Ο ύπνος είναι βασική ανάγκη του οργανισμού μας και απαραίτητη προϋπόθεση για την υγεία μας.

Το σύνθημα του φετινού εορτασμού είναι: «Καλύτερος Ύπνος, Καλύτερη Ζωή, Καλύτερος Πλανήτης», με στόχο να δώσει έμφαση στην σπουδαιότητα του ύπνου στην ποιότητα της ζωής του ανθρώπου, ανεξαρτήτως ηλικίας.

Οι διαταραχές ύπνου εκτιμάται ότι επηρεάζουν περίπου το ένα τρίτο των ανθρώπων στη σημερινή σύγχρονη εποχή, με αποτέλεσμα σωματικές, νοητικές και ψυχικές επιπτώσεις στην υγεία. Είναι γνωστό ότι το Υπνοαπνοϊκό σύνδρομο συναντάται πλέον σε ποσοστό μέχρι και 10% του πληθυσμού σε πρόσφατες επιδημιολογικές μελέτες, ενώ μεγάλο ποσοστό πασχόντων παραμένει αδιάγνωστο.

Ο ύπνος αποτελεί αναμφισβήτητα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μας, αν αναλογιστεί κανείς ότι το ένα τρίτο αυτής κοιμόμαστε. Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι ο ποιοτικός ύπνος, αλλά και ο ποσοτικά αναγκαίος για τον κάθε άνθρωπο ύπνος. Εφαρμόζοντας κάποιες μικρές συνήθειες πριν ξαπλώσουμε, ή αλλιώς την Υγιεινή του Ύπνου, βοηθάμε στην βελτίωση της ποιότητάς του.

Αυτές περιλαμβάνουν:

1. Σταθερό ωράριο ύπνου. Σταθερή ώρα κατάκλισης και έγερσης, συμπληρώνοντας αν είναι δυνατόν τον επιθυμητό χρόνο ύπνου του κάθε ατόμου (συνήθως 7-8 ώρες οι ενήλικες).
2. Ελαφρύ δείπνο, 2 με 3 ώρες πριν την κατάκλιση.
3. Αποφυγή αλκοόλ, υπνωτικών φαρμάκων και καπνίσματος πριν τον ύπνο.
4. Αποφυγή καφεΐνης από νωρίς το απόγευμα και μετά, καθώς και λοιπών ποτών ή φαγητών με διεγερτικές ιδιότητες (τσάι, coca-cola, σοκολάτα).
5. Αποφυγή έντονης γυμναστικής πριν τον ύπνο.
6. Το υπνοδωμάτιο να είναι ήσυχο και σκοτεινό, με άνετο στρώμα και μαξιλάρι, καλό αερισμό και σωστή θερμοκρασία.
7. Αποφυγή χρήσης ηλεκτρονικών συσκευών (υπολογιστή, pad ή κινητό) στο κρεβάτι, καθώς και τηλεόρασης στο υπνοδωμάτιο.

Κοιμόμαστε καλύτερα, ζούμε καλύτερα! Μην το ξεχνάτε!