Pilateshomemade Exercises: The One Leg Kick (θεμελιώδης/βασική άσκηση)

Pilateshomemade Exercises: The One Leg Kick (θεμελιώδης/βασική άσκηση)

Σήμερα με την pilates teacher Νικόλ Κορτέση θα μάθουμε την 13η άσκηση από το ρεπερτόριο του Joseph Pilates που είναι το One Leg Kick ή αλλιώς Single Leg Kick. Η άσκηση αυτή στοχεύει στην ενδυνάμωση του πίσω μέρος του σώματος: της πλάτης, των οπίσθιων μηριαίων και των γλουτών.

Τι πρέπει να προσέξετε:

  1.  Κρατάμε σταθερή τη λεκάνη κατά τη διάρκεια της άσκησης
  2.  Προσπαθούμε να διατηρούμε τον λαιμό μας μακρύ, επιμηκύνοντας τη σπονδυλική μας στήλη.

Bρείτε όλα τα βίντεο #Pilateshomemade στο youtube κανάλι μας Angels World Cy.
Μην ξεχάσετε να πατήσετε το κόκκινο κουμπί από κάτω – subscribe – και τα καμπανάκι ειδοποιήσεων για να ενημερώνεστε πρώτοι για τα νέα μας βίντεο!

Nicole Kortesi
Studio One Cyprus Manager
PMA® Certified Pilates Teacher

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.