Αγαπημένα σνακ : απόλαυση χωρίς ενοχές

Αγαπημένα σνακ : απόλαυση χωρίς ενοχές

Μετά την κραιπάλη του Πάσχα, παρά το lockdown και την απομόνωση, θα πρέπει σιγά σιγά να στραφούμε σε πιο light επιλογές. Κι αυτό δεν αφορά μόνο στα κύρια γεύματα αλλά και στα ενδιάμεσα, τα λεγόμενα σνακ που επιλέγουμε. Σύμφωνα με την αγαπημένη κλινική διαιτολόγο Έλενα Τρουλλίδου, καλό θα είναι τα σνακ μας να έχουν λιγότερες από 100 θερμίδες.

Επιλογές έχουμε. Το θέμα είναι να είναι και γευστικές!

Ρυζογκοφρέτα: Η ρυζογκοφρέτα αποτελεί ένα πολύ ωραίο και ελαφρύ σνακ όταν έχουμε σκοπό τον έλεγχο του σωματικού βάρους. Γιατί; Πολύ απλά γιατί έχει λίγες θερμίδες, περίπου 35 θερμίδες ανά τεμάχιο. Βεβαίως αν περιέχουν σοκολάτα οι θερμίδες αυξάνονται αλλά και πάλι είναι κάτω από 100. Επειδή υπάρχουν πολλά είδη, καλό είναι να ελέγχετε τι αγοράζετε!

Γιαούρτι: Το γιαούρτι είναι θρεπτικό, υγιεινό και μπορεί να συνδυαστεί εύκολα με λίγο μέλι, μια κουταλιά μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη, λίγους ηλιόσπορους, μια κουταλιά βρώμη. 100γρ άπαχο γιαούρτι δίνει πολύ κάτω από 100 θερμίδες.

Μισή φέτα ψωμί του τοστ με μια φέτα γαλοπούλα light. Καλή αλμυρή επιλογή. Μικρή ποσότητα αλλά χορταστική για ενδιάμεσο γεύμα.

Ανάλατα αμύγδαλα: Τα αμύγδαλα είναι μια εύκολη λύση, μπορείς να τα έχεις μαζί σου παντού και προσδίδουν ωφέλιμα λιπαρά οξέα. Δεκατέσσερα αμύγδαλα δίνουν περίπου 100 θερμίδες.

Κράκερ με τυρί χαμηλών λιπαρών: Μια φέτα τυρί του τοστ με περίπου 10% λιπαρά και δύο κράκερ ολικής άλεσης σε χορταίνουν αρκετά.

Μήλο με μέλι και κανέλα: Ένα μέτριο μήλο κομμένο σε φέτες με ένα κουταλάκι μέλι και κανέλα είναι ένα γευστικό σνακ, χωρίς λιπαρά. Επιπλέον η κανέλα αυξάνει το μεταβολισμό μας.

Τυρί cottage με αχλάδι, πεπόνι ή καρπούζι: Μισή κούπα cottage cheese light με μισό αχλάδι ή μια μικρή φέτα καρπούζι ή πεπόνι είναι εξίσου νόστιμη επιλογή.

Ποπ κορν:  Ειδικά αν το φτιάξετε μόνοι σας με ελάχιστο λάδι ή βούτυρο, μπορείτε να φάτε δυο κούπες ποπ κορν! Είναι γευστικό και, επειδή χρειάζεται να το μασήσουμε καλά, προκαλεί αίσθημα κορεσμού.

Σοκολάτα: 15 γρ μαύρης σοκολάτας δίνουν περίπου 100 θερμίδες. Εξάλλου υπάρχει και η επιλογή της σοκολάτας με στέβια, από τη οποία μπορούμε να φάμε 5 μικρά κομματάκια (ΙΟΝ με στέβια).

Smoothie φράουλας: Ένα smoothie φρούτων αποτελεί ιδανική διέξοδο όταν θέλουμε κάτι γλυκό και δροσερό, ενώ προσφέρει στον οργανισμό ασβέστιο και αντιοξειδωτικά. «Χτυπήστε» στο μίξερ 1/3 της κούπας γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 2/3 της κούπας φράουλες και προσθέστε πάγο. Για ακόμα περισσότερη αντιοξειδωτική δράση προτιμήστε τα μύρτιλα. Τα κρύα και αναζωογονητικά σνακ όπως αυτό, όχι μόνο έχουν θρεπτική αξία, αλλά μας υποχρεώνουν να τα πιούμε αργά, με αποτέλεσμα να τελειώνουν πιο αργά και να προσφέρουν μεγαλύτερη ικανοποίηση.

Σνακ για όλα τα γούστα! Το καλό είναι ότι όταν μπούμε στη διαδικασία να σκεφτόμαστε τι τρώμε, εκπαιδευόμαστε και μαθαίνουμε περίπου τι μπορούμε να συνδυάσουμε ώστε να μην τρώμε διαρκώς τα ίδια. Εκτός του ότι τα βαριόμαστε, ο μεταβολισμός μας έχει την τάση να “κολλάει” όταν δεν εναλλάσουμε τις τροφές.

Ευτυχώς έχουμε χρόνο μέχρι το καλοκαίρι και (δυστυχώς) εξάλλου δεν προβλέπονται κανονικές διακοπές μάλλον φέτος. Οπότε κάτι θα κάνουμε! Αν με ακούει/με διαβάζει τώρα η κ. Έλενα Τρουλλίδου, την προειδοποιώ. Το “γιαουρτάκι” έχει γίνει full fat αλλά θα το παλέψει ξανά, όπως όλοι μας! Χιχι!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.