16 Οκτ OnZoom: Νέα πλατφόρμα online παρακολούθησης εκδηλώσεων επί πληρωμή
Τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας, χάρη στην οποία ένας μεγάλος αριθμός ανθρώπων θα μπορεί να παρακολουθήσει διαδικτυακά –με εισιτήριο- καλλιτεχνικές εκδηλώσεις (συναυλίες, εικαστικές πρωτοβουλίες κλπ.) καθώς και άλλες διοργανώσεις/δραστηριότητες, ανακοίνωσε η δημοφιλής εταιρία Zoom, υπεύθυνη για την ανάπτυξη της ομώνυμης εφαρμογής βιντεοδιασκέψεων.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή χρησιμοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία παγκοσμίως κατά την περίοδο της καραντίνας. Τώρα, οι εμπνευστές της προχωρούν ένα «βήμα» παραπέρα, αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη δημιουργία της πλατφόρμας OnZoom, που επιτρέπει σε πολλούς χρήστες να παρακολουθούν ταυτόχρονα εκδηλώσεις (σε «ζωντανή» διαδικτυακή μετάδοση) έναντι αντιτίμου, παραμένοντας προστατευμένοι από τον κορωνοϊό.
To OnZoom θα λειτουργήσει τις επόμενες ημέρες, σε δοκιμαστική έκδοση (BETA) για χρήστες στις ΗΠΑ, με διαδικτυακές «εκδηλώσεις» που θα στοιχίζουν από 0 μέχρι 50 δολάρια. Εισιτήρια θα διατίθενται για συγκεκριμένο αριθμό ατόμων (μέχρι 1000).
Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας του BBC, ο Joseph Evans επικεφαλής στον τομέα της τεχνολογίας στην εταιρεία αναλύσεων Enders Analysis αναφέρει:
«Η απόφαση (για τη δημιουργία της νέας πλατφόρμας) είναι αποτέλεσμα του ότι πράγματα -που ως τώρα οι άνθρωποι θεωρούσαν πως πρέπει να γίνονται με τη φυσική τους παρουσία- έγιναν πλέον, αναγκαστικά, μέσω διαδικτύου κατά τη διάρκεια της καραντίνας».
«Οι άνθρωποι κάνουν online συνεδρίες Ρέικι, online συνεδρίες Γιόγκα ή λαμβάνουν ιατρικές συμβουλές μέσω βιντεοδιασκέψεων», εξηγεί. «Αυτό έχει προκαλέσει μεγάλο ενθουσιασμό στους ανθρώπους, σε σχέση με την ιδέα ότι μπορούν να πραγματοποιήσουν σε μεγαλύτερη κλίμακα εκδηλώσεις, η διεξαγωγή των οποίων εξαρτιόταν από το πόσοι άνθρωποι μπορούσαν να “περάσουν το κατώφλι της πόρτας σου”», επισημαίνει ο Evans συμπληρώνοντας: «Τώρα οι άνθρωποι σκέφτονται πως ίσως η αγορά για κάτι τέτοιο είναι, στην πραγματικότητα, πολύ μεγαλύτερη».
Γεγονός είναι πάντως, πως το OnZoom καλείται –με τις υπηρεσίες που προσφέρει- να ανταγωνιστεί αντίστοιχες πλατφόρμες της αγοράς, όπως το YouTube και το Twitch.
Σε κάθε περίπτωση, καθώς το πεδίο για τη διοργάνωση και παρακολούθηση διαδικτυακών εκδηλώσεων (δωρεάν ή επί πληρωμή) διευρύνεται, οι ειδικοί προβληματίζονται για το αν η εφαρμογή ενός τέτοιου μοντέλου ψυχαγωγίας, εκπαίδευσης και τηλεργασίας θα έχει νόημα όταν η καθημερινότητα επανέλθει στους φυσιολογικούς της ρυθμούς, στην μετά την πανδημία εποχή.
Πηγή: BBC
Sorry, the comment form is closed at this time.