Καλωσήλθατε στο Angels World

Ένας κόσμος κατασκευασμένος απο 3 Αγγέλους

Follow us

Νέα εποχή, νέο μάρκετιγκ – Digital marketing is always the winner

Νέα εποχή, νέο μάρκετιγκ – Digital marketing is always the winner

Πολλοί επαγγελματίες βρίσκονται σε δίλημμα όταν χρειαστεί να επιλέξουν μεταξύ παραδοσιακού και ψηφιακού μάρκετινγκ για την προώθηση της επιχείρησής τους και όχι μόνον. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης μπορεί να φαντάζει ως μια ριψοκίνδυνη, δύσκολη απόφαση, αλλά είναι γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι για να την προτιμήσει κανείς.

Το μάρκετινγκ δεν μπορεί να είναι άγνωστη λέξη για κανέναν επιχειρηματία ή άλλο επαγγελματία πλέον. Βεβαίως βρισκόμαστε σε μια σχετικά μεταβατική εποχή όπου ένα μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού κινείται με ευκολία εντός του διαδικτύου, ενώ ένα άλλο κομμάτι δεν γνωρίζει καν πως να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο.

Ωστόσο, το ψηφιακό μάρκετινγκ (μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram, το LinkedIn, διαφημίσεις μέσω μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αναδυόμενα παράθυρα, Blogs κλπ) σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ (τηλεόραση, εφημερίδα, ραδιόφωνο, φυλλάδια, πινακίδες, διαφημίσεις σε περιοδικά) είναι πιο ευέλικτο και έχει αρκετά άλλα πλεονεκτήματα όπως:

1. Μειωμένο Κόστος

Οι διαφημίσεις εφημερίδων, οι τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές διαφημίσεις κοστίζουν πολύ. Η διαδικτυακή διαφήμιση από την άλλη πλευρά, είναι πιο προσιτή ακόμη και σε νέους επιχειρηματίες.

2. Αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο

Με το παραδοσιακό μάρκετινγκ, θα πρέπει να περιμένει κανείς επί εβδομάδες ή και μήνες προκειμένου να φανούν τα αποτελέσματα. Το online μάρκετινγκ κερδίζει και πάλι εξαιτίας των γρήγορων αποτελεσμάτων του. Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε τα πάντα σε πραγματικό χρόνο, όπως τον αριθμό των επισκεπτών, την πιο ενεργή ώρα της ημέρας και διάφορα άλλα ποσοστά (μετατροπής, εγκατάλειψης κλπ), οπότε έχετε άμεσα τη δυνατότητα να κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές.

3. Καθιέρωση μάρκας

Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει το πλεονέκτημα της δυνατότητας να προωθούμε ένα πρόσωπο, μια εταιρεία, μια δράση ή ένα γεγονός όποτε και όσο συχνά θέλουμε μέσω εικόνας, κειμένου ή συνδυασμού και των δύο. Η συνεχής προβολή και η καθιέρωση, με τον τρόπο αυτό, της μάρκας μας είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος διαφήμισης.
4. Μη παρεμβατική

Καθώς τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης ουσιαστικά έχουν άλλο ρόλο (πχ η εφημερίδα στοχεύει στην ενημέρωση, το ραδιόφωνο αναλαμβάνει την ψυχαγωγία μέσω της μουσικής), το διαφημιστικό τους περιεχόμενο πολύ συχνά αγνοείται πλήρως. Με την online διαφήμιση, υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξει κανείς εάν θέλει να τη δει ή όχι. Από την άλλη πλευρά, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να στοχεύσουν στο ενδιαφερόμενο κοινό, καθώς οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης διατηρούν μια καρτέλα με τα ενδιαφέροντα καθενός βάσει των αναζητήσεών του στο διαδίκτυο (cookies). Φαίνεται λοιπόν ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ ξέρει πώς να εισβάλλει στις ζωές των ανθρώπων εμμέσως, χωρίς ταυτόχρονα να παρεμβαίνει στις επιλογές του.

5. Υψηλότερη κάλυψη

Η online διαφήμιση μπορεί να φτάνει σε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς περιορισμό και αυτό είναι ένα απόλυτα εμφανές πλεονέκτημα έναντι της συμβατικής, παραδοσιακής διαφήμισης.

6. Άμεση αλληλεπίδραση

Το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο επιτρέπει την αλληλεπίδραση με το κοινό σε πραγματικό χρόνο. Μπορεί κανείς να συνομιλήσει και να συζητήσει άμεσα με το κοινό για ένα προϊόν, μια εταιρεία, μια υπηρεσία ή ένα πρόσωπο. Βεβαίως αυτό απαιτεί περισσότερη ενασχόληση από την πλευρά του διαφημιζόμενου.

7. Ταχύτερη δημοσιοποίηση

Το διαδικτυακό μάρκετινγκ προσφέρει άμεση δημοσιότητα. Επίσης δίνει την δυνατότητα να πάρουμε άμεση ανατροφοδότηση για την επιτυχία μιας διαφήμισης, έτσι ώστε στην περίπτωση μιας αποτυχίας να γίνεται τροποποίηση στο περιεχόμενο και στο κοινό στο οποίο στοχεύουμε. Θα πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι τα σχόλια και η αντίδραση των χρηστών βοηθούν να φτάσει η κάθε καμπάνια σε ολοένα και μεγαλύτερο, νέο ακροατήριο.

8. Εύκολη ανάλυση

Με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, γνωρίζετε αμέσως τι σας συμφέρει και τι όχι. Με τη βοήθεια μιας εταιρείας Digital Marketing μπορείτε να μετρήσετε την εισερχόμενη κίνηση, το ποσοστό εγκατάλειψης, το ποσοστό μετατροπής, το κέρδος, τη γενική τάση του ενδιαφερόμενου κοινού και όλα αυτά σε πραγματικό χρόνο.

9. Βελτίωση στρατηγικής

Η διαφήμιση στο διαδίκτυο μας βοηθά, όπως τονίστηκε επανειλημμένα, να μάθουμε τι δουλεύει και τι όχι, μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Παίρνουμε τα online στατιστικά στοιχεία σχεδόν άμεσα και πραγματοποιούμε τις απαραίτητες αναπροσαρμογές, έτσι ώστε να προχωράμε απευθείας στην έγκαιρη βελτίωση της συγκεκριμένης στρατηγικής.

Είναι φανερό λοιπόν ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ κερδίζει στα σημεία έναντι του παραδοσιακού μάρκετιγκ. Το Thenewscy έρχεται να το επιβεβαιώσει δίνοντας μια νέα πνοή στο ποιοτικό, προσιτό digital marketing που έχει ανάγκη κάθε επιχείρηση, εταιρία, ιδιώτης, γεγονός. Είναι το μέσο που μετατρέπει κάθε δράση σε πρώτη είδηση και αναλαμβάνει την δημοσιοποίηση της άμεσα και με σταθερά χαμηλό κόστος. Τα εταιρικά νέα, οι εκδηλώσεις και οι εξελίξεις προβάλλονται πλέον με τον καλύτερο και πιο αποτελεσματικό τρόπο.

https://thenewscy.com/2019/09/15/νέα-εποχή-νέο-μάρκετιγκ-digital-marketing-is-always-the-winner/