Νευράκια, νευράκια;

Νευράκια, νευράκια;

Νευράκια, νευράκια; Ε ναι, σαν παιδιά κι εμείς νευριάζουμε που και που. Το κακό είναι ότι προσωπικά αργώ λίγο αλλά όταν πάρω…φωτιά μπορώ να κάψω ολόκληρο δάσος με τα νεύρα μου!! Ξέρω από ίδια πείρα ότι όταν φουντώνει κανείς δεν είναι εύκολο να λειτουργήσει. Ακόμη και απλά καθημερινά πράγματα φαίνονται δύσκολα ή ακατόρθωτα, με άλλα λόγια …βουνό, όταν δεν έχουμε ηρεμία και ψυχραιμία να τα κάνουμε. Γι’ αυτό χρειάζεται εισπνοές-εκπνοές για να φύγουν τα νεύρα και να επανέλθουμε!
Εσείς αλήθεια πως αντιδράτε; Και τι κάνετε για να ηρεμήσετε; Ξέρετε τι να μην κάνετε όταν έχετε νεύρα;; Θα σας πω αμέσως! Γι’ αυτό είμαι εδώ άλλωστε!
1. Μην κοιμάστε με νεύρα: Κατά τη διάρκεια του ύπνου επεξεργαζόμαστε τα γεγονότα και τα συναισθήματα της προηγούμενης ημέρας. Εάν κοιμηθούμε με την αρνητική διάθεση των νεύρων και του θυμού, αυτά θα εδραιωθούν μέσα μας αφού δεν υπάρχει η λογική επεξεργασία της εγρήγορσης για να τα αποβάλουμε.
2. Μην οδηγείτε με νεύρα: Η οδήγηση θέλει ηρεμία στη συμπεριφορά και τις αντιδράσεις. Όταν έχουμε νεύρα, αυξάνεται η επιθετικότητά μας. Επίσης ο θυμός μειώνει την περιφερειακή όραση που είναι απαραίτητη για μια πιο ασφαλή οδήγηση.
3. Μην ξεσπάτε: Ναι μεν χρειάζεται εκτόνωση των νεύρων και του θυμού, αλλά ένα ξέσπασμα μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ένταση τόσο εσάς όσο και τους γύρω σας, κάνοντας τα πράγματα χειρότερα.
4. Μην τρώτε με νεύρα: Συνήθως όταν είμαστε νευριασμένοι και θυμωμένοι τρώμε ασυναίσθητα και επιλέγουμε τροφές πλούσιες σε λιπαρά, αλάτι ή ζάχαρη που είναι κάθε άλλο παρά υγιεινά. Οπότε μείνετε μακριά από το ψυγείο και γενικά την κουζίνα!
5. Μην ξεσπάτε στον εαυτό σας: Το να ξεσπάτε τρώγοντας γλυκά ή τα… νύχια σας ή πίνοντας ή τιμωρώντας τον εαυτό σας αυτοκαταστροφικά, δεν οδηγεί πουθενά. Θα το μετανιώσετε αργότερα και θα θυμώσετε πολύ περισσότερο.
6. Μην συνεχίζετε τον τσακωμό: Όταν συνεχίζετε τον τσακωμό, διατηρείτε το αίσθημα του θυμού. Έτσι αυξάνετε τις πιθανότητες να πείτε ή να κάνετε κάτι που αργότερα θα μετανιώσετε.
7. Μην μεταφέρετε τα νεύρα σας στα social media: Δεν είναι απαραίτητο να μάθει όλος ο κόσμος πόσο νευριασμένοι είστε με κάποιον ή κάτι. Όταν δημοσιεύσετε κάτι, δεν μπορείτε εύκολα να το αναιρέσετε.
8. Μην στέλνετε μηνύματα όταν έχετε νεύρα: Αφού πατήσετε το κουμπί της αποστολής, γνωρίζετε πως δεν υπάρχει γυρισμός, ενώ αν σας βοηθάει να καταγράφετε τα συναισθήματά σας, κάντε το χωρίς μετά να το στείλετε σε όλους τους ενδιαφερόμενους.
9. Μην πίνετε με νεύρα: Το ποτό δεν μειώνει τα νεύρα. Απλά αυξάνει τις πιθανότητες να συμπεριφερθείτε με τρόπο που ίσως μετανιώσετε μετά.
10. Μην αγνοείτε την πίεσή σας: Tα νεύρα ως γνωστόν αυξάνουν την πίεση οπότε θέλει προσοχή. Ειδικά όσοι έχουν ιστορικό υπέρτασης καλό είναι να ελέγχουν την πιεσή τους και να κάνουν ότι είναι δυνατόν για να ηρεμήσουν το συντομότερο.
11. Μην κάνετε συνέχεια rewind: Μην αφήνετε το μυαλό σας να γυρίζει ξανά και ξανά στην αιτία που προκάλεσε τα νεύρα και τον θυμό σας, δεν βοηθάει στην αποκατάσταση της συναισθηματικής σας κατάστασης.
Ότι και να λέμε βέβαια η ώρα του θυμού είναι μια ώρα δύσκολη. Συχνά είναι δύσκολο να επικρατήσει η λογική αλλά αξίζει πολύ να προσπαθήσουμε να ελέγξουμε τα λόγια, τις πράξεις και τις αντιδράσεις μας για να μην μετανιώνουμε μετά. Είπαμε. Εισπνοή, εκπνοή…θα βοηθήσει!

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.